آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

متوسط مصرف روزانه بنزین در تهران به ۲۱ میلیون لیتر رسید

متوسط مصرف روزانه بنزین در تهران به ۲۱ میلیون لیتر رسید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از رشد ۴.۵ درصدی مصرف بنزین در تهران در سال جاری خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۲۵۹۲۶۶

به گزارش راهبرد معاصر، فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴.۵ درصد رشد مصرف بنزین را در استان تهران داشته‌ایم.

 

وی افزود: در برخی روز‌ها مصرفی تا ۲۲ میلیون لیتر بنزین موتور در استان تهران رقم خورد و در ۸ روز ابتدایی مهرماه نسبت به ۸ روز ابتدای سال قبل، ۸.۲ درصد رشد در مصرف بنزین روزانه داشتیم.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تصریح کرد: متوسط مصرف روزانه بنزین در تهران در سال جاری حدود ۲۱ میلیون لیتر در روز بوده؛ برخی روز‌ها این رقم به بیش از ۲۲ میلیون لیتر رسیده و در برخی روز‌ها به ۱۸ میلیون لیتر هم رسیده است.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدبیر و برنامه‌ریزی همکاران، تا امروز مشکلی در توزیع بنزین نداشتیم، چرا که مشکل آن زمانی است که جایگاهی بنزین برای عرضه نداشته باشد که تا امروز جایگاهی در استان تهران بدون بنزین نمانده و به تعطیلی بر نخورده است؛ ممکن است در برهه‌ای به‌ علت مشکلات سامانه‌ای، جایگاهی بسته شده باشد، اما به علت کمبود یا نبود بنزین تاکنون جایگاهی در استان تهران تعطیل نشده است.

 

یاسمی با بیان اینکه مصرف بنزین خیلی بالاست و خواهشی که از شهروندان داریم این است که باید در مصرف بنزین صرفه جویی کنیم، گفت: درست است که به تشخیص دولت و مجلس، عرضه بنزین با سوبسید صورت می‌گیرد، اما مردم باید مصرف را بهینه کنند و خیلی از کار‌های غیرضروری را می‌توان بدون تردد خودروی شخصی انجام داد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار